Logo van Mokana Meubelen, Enschede

Mokana Meubelen

Hogelandsingel 49
7512 GB , Enschede
Tel: (053) 433 50 32

Volg dit bedrijf!

Ontvang als eerste updates, advertenties en aanbiedingen van dit bedrijf per e-mail. Uitschrijven kan op ieder moment!

Bedrijf volgen

Het beoordelingscijfer 8,2 is gebaseerd op 7 reviews geschreven op Allebedrijvenin.nl.

review schrijven | bekijken

Uw bedrijfsprofiel is 100% compleet. Hoe meer informatie u toevoegt, hoe meer bezoekers u krijgt!

Bedrijfsprofiel bijwerken

Hieronder kun je de reviews en beoordelingen lezen die geschreven zijn over Mokana Meubelen. Heb je nog vragen over een review? Neem dan contact op met het bedrijf via de knop 'e-mail' of met de klantenservice van Allebedrijvenin. Dit kan via het nummer 0900 - 222 888 9 (€ 0,01 per minuut) of via e-mail: info@allebedrijvenin.nl.

Beoordelingen over Mokana Meubelen

8,2
over 7 review(s)

Eerste indruk

7,4

7 pos / 0 neg

Service

8,4

6 pos / 1 neg

Prijs / kwaliteit

8,7

7 pos / 0 neg
8,0

Review behulpzaam?
JA NEE

Goede service bij Mokana
04 juni 2012 om 23:18 Meldt als ongepast

Prettig geholpen in de winkel in Enschede - binnen 6 weken bank bezorgd - na mail binnen 2 dagen kosteloos een onderhoudsprodukt ontvangen.


9,3

Review behulpzaam?
JA NEE

Zeer tevreden internetklant!
07 januari 2012 om 16:32 Meldt als ongepast

Onlangs hebben we twee fauteuil gekocht. Deze hadden we bij een concurent in de winkel zien staan. Via internet kwamen we Mokana tegen, die dezelfde stoelen een stuk goedkoper te koop had staan. Deze heb ik via de e-mail besteld. Kreeg erg snelle reacties. Na levering van de stoelen leek het ons leuk ook kussentjes te maken voor op de bank, hiervoor hebben we stof besteld. Ook hiervan kregen we snel bericht. Bij de levering van de stoelen was de beschermingspray vergeten, een mailtje over gestuurd en deze word bij de stof voor de kussens mee geleverd. Kortom een erg prettige aankoop, zonder in de winkel te zijn geweest. Natuurlijk wel voornemens naar de winkel te gaan, want met deze fijne service vertrouw ik erop vaker bij Mokana te kopen!

Pluspunten: Zeer snelle reacties. Een uur van te voren wordt er gebeld dat ze er aan komen.
Verbeterpunten: Nog geen negatieve punten ervaren, gewoon een zeer tevreden klant.


8,3

Review behulpzaam?
JA NEE

Veel extra service, bedankt!
30 november 2011 om 09:33 Meldt als ongepast

Bij Mokana kocht ik een mooie hoekbank, een eettafel en 6 stoelen.
Om te zien of de hoekbank niet te groot zou zijn voor mijn woonkamer kwamen ze zelf even met een showmodel langs, zodat ik zelf de afmetingen kon zien!
De eettafel was achteraf, naar mijn smaak, toch wel ietsje "te" onbehandeld.
Mokana gebeld met de vraag of ik de tafel ergns mee kon behandelen.
Zij stuurden me zonder verdere kosten een flesje op en na behandeling is de tafel NOG mooier!
Voor de stoelen kreeg ik gelijk een bus onderhoudsmiddel erbij; kostenloos.

Ik heb alles al meer dan 2 jaar in huis en het bevalt nog prima!
Jongens, bedankt!

Pluspunten: De service en de lekkere koffie!
Verbeterpunten: Misschien dat het vol is, maar je kunt dus wel alles proberen wat op de site staat...


8,7

Review behulpzaam?
JA NEE

Mokona Meubelen
21 juni 2011 om 14:31 Meldt als ongepast

Heerlijk rommelige winkel met eerlijke prijzen en goede service.

Pluspunten: Eerlijke en goede service
Verbeterpunten: rommelige winkel maar vindt ik persoonlijk wel leuk.


8,7

Review behulpzaam?
JA NEE

2,5 jaar geleden hebben wij een prachtige ...
23 juni 2010 om 12:36 Meldt als ongepast

2,5 jaar geleden hebben wij een prachtige hoekbank gekocht in grof geschuurd leder. Onlangs was onze onderhoudspray op en hebben en contact opgenomen met mokana om dit te bestellen. Zonder enige kosten werd dit naar ons verstuurd echt prima service!

Groetjes Jannie uit Meppel.


5,7

Review behulpzaam?
JA NEE
Ja: 1 / Nee: 2

ik had voor 4 maanden terug een bankstel en ...
18 juni 2010 om 22:14 Meldt als ongepast

ik had voor 4 maanden terug een bankstel en eethoekstoelen besteld bij mokana.was geen probleem met de zelfde stof en kleur.
ik helemaal blij!!!!!!!.
voor 2 maanden terug werd ik gebeld met de mededeling dat alles binnen was.maar omdat mijn huis nog niet klaar was hebben ze het opgeslaan voor mij.ik moest een aanbetaling doen voor de opslag.ik vroeg of ik mijn meubels kon bekijken.maar kon niet omdat het in de opslag stond.vond het wel jammer was wel nieuwschierig haha.
eindelijk was mijn huisje klaar.mokana op gebeld en gevraagd dat ze de meubels konden brengen.geen probleem dinsdag kwamen ze op de afgesproken tijd de meubels af leveren.ze hebben het bankstel af geleverd.met de mededeling de eethoek stoelen zijn niet binnen en we weten niet waneer ze binnen komen!!!!!.maar ze zeiden tegen mij dat alles binnen was.ik wou zo graag alles het zelfde.en nu krijg ik te horen u bankstel is betaald.dan gaat u toch ergens anders stoelen kopen.
dat was niet de afspraak!!!!.nu zit ik met een bankstel zonder eethoek stoelen snik snik.vind dit hele slechte service.ze hebben het geld van het bankstel binnen.en verder laten ze me stikken.dat is dan mokana!!!!!.
NOOIT MEER IETS VAN MOKANA!!!!!!!!!!!!!!!!.

  Commentaar (3)


door Mokana Meubelen - 15 april 2014 om 22:58 Meldt als ongepast
Beste Yasmina, Helaas zoals bekend bij u heeft uw bestelling door een vertraging in de bestelde stof bij de leverancier een vertraging opgelopen en is de verwachte levertijd van ca. 8 weken opgelopen naar 13 weken. Als tegemoetkoming voor deze vervelende vertraging hebben wij u een extra korting van 150 euro aangeboden op de reeds scherpe aanbiedingsprijs maar helaas vond u de hoogte hiervan niet voldoende,daarbij was de door ons aangeboden tijdelijke leenbank voor u vervolgens ook geen oplossing.... Deze order hebben wij zoals verzocht door u dan ook zonder problemen geannuleerd.


door Yasmina - 3 april 2014 om 13:05 Meldt als ongepast
Hallo, ik heb ook een hoekbank bestelt bij mokana nu naar 8 weken bell ik hun waar mijn bank blijft om te horen dat de stof niet geleverd kon worden en dat het nog +- 5 weken kan duren.Of ik moet een andere bank uitzoeken ik vind, dit kan niet want ik zit nu zonder bank en mokana belde mij niet eens dat het langer zou duren. Wow Shit Service


door Mokana Meubelen - 30 november 2011 om 9:46 Meldt als ongepast
Zo te lezen een vervelend verhaal. Jammer dat u vergeten bent erbij te vermelden dat u uw stoelen wel degelijk geleverd hebt gekregen en dat achteraf gewoon niet meer duidelijk was of er wel gezegd was dat idd ALLES binnen was. Wij menen ons te herinneren dat u, achteraf, alsnog heel blij was met de meubeltjes. Mocht dit om één of andere reden niet zo zijn, dan horen wij dat graag.


8,7

Review behulpzaam?
JA NEE

Leuke meubelzaak met zeer veel keuze in ...
01 februari 2008 om 20:51 Meldt als ongepast

Leuke meubelzaak met zeer veel keuze in banken. We hebben hier een prachtige leren bank gekocht in africa leder.